معرفی شرکت

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی خاص) به عنوان یکی از شــــرکت‌های گروه مالی پاسارگاد و با مسؤولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۳۰/۱۱/۱۳۸۴ آغاز به کار کرده و هم اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می نماید.این شرکت با حفظ استانداردهای بین المللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بستر‌سازی جهت ارایه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت نموده است.


مأموریت شرکت

  • نصب پایانه‌های کارت در انواع GPRS ،LAN ،Bluetooth ،Dial Up و کیوسک‌های اطلاع‌رسانی در مراکز عمده خرید
  • خدمات درگاه اینترنتی
  • راهبری سیستم‌های خدمات کارت شامل سیستم‌های مجازی و پرداخت معمولی
  • پیاده‌سازی، نظارت و راهبری شبکه‌های LAN، WAN و خطوط پرسرعت مخابراتی
  • پیاده‌سازی انواع پروژه‌های مرتبط با صنعت کارت
  • صدور انواع کارت‌های پرداخت نقدی، اعتباری، هدیه، بن کارت، کارت‌های مشترک و ...

چشم‌انداز شرکت

ما می‌خواهیم با بهره‌گیری از همکارانی متعهد و دانش‌محور، تکنولوژی‌های نوین و رابطه‌ای صمیمانه با مشتریان، تا پایان سال ۱۴۰۰ بین ۳ شرکت برتر پرداخت الکترونیک کشور از لحاظ عملکرد هر پایانه و درگاه پذیرش کارت قرار گیریم.

برخی از ارزش‌های سازمانی

پاسخگویی، مشتری مداری و در خدمت بودن، مدیریت مبتنی برفرآیند‌ها و واقعیت‌هایادگیری، نوآوری و بهبود مستمرتعالی‌جویی و کیفیت‌گرایی حفظ یکپارچگی ، منافع شرکت رعایت نظم و انضباط و قانون‌مداری امانت‌داری، صداقت و رازداری توجه به رضایت، انگیزش و توانمند‌سازی کارکنان به عنوان مهمترین رکن موفقیت شرکت می باشد

اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل

  • شهاب جوانمردی (رئیس هیات مدیره)
  • زهرا میرحسینی (نایب رییس هیات مدیره)
  • هوشنگ معتمدی (عضو هیات مدیره)
  • ساسان بهمنیار (عضو هیات مدیره)
  • مسیح مشهدی تفرشی (عضو هیات مدیره و مدیر عامل )

شرکای تجاری

 

دستاورد‌ها

  • اخذ تقدیرنامه ۲ ستاره تعهد به تعالی سازمانی (EFQM)
  • اخذ گواهینامه استاندارد ISO9001:2008
  • اخذ گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان
  • اخذ تقدیرنامه مدیریت دانش بر اساس جایزه جهانی MAKE در ایران
  • استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات
  • اخذ گواهینامه ”بهترین محصول بانکداری الکترونیک برای کارت‌های اعتباری“ در نخستین کنفرانس بین‌المللی بانکداری الکترونیک
  • اخذ گواهینامه ”بهترین روابط عمومی در حوزه فرهنگ‌سازی بانکداری الکترونیک“ در نخستین کنفرانس بین‌المللی بانکداری الکترونیک

تماس با ما

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در خصوص کارت‌های بانکی، پایانه‌های فروش، پرداخت اینترنتی و امور پذیرندگان می‌باشد.

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار پاکنژاد، خیابان سرو غربی، جنب بانک پاسارگاد، شماره ۵۲

کد پستی: ۱۹۹۸۸۸۹۳۱۶

شماره تماس: ۲۳۵۰۵

شماره دورنگار: ۲۲۱۱۶۷۰۶

سامانه پیام کوتاه: ۲۰۰۰۲۳۵۰۵

سامانه ضبط پیام‌های تلفنی: ۲۳۵۰۲۵۰۵

پست الکترونیکی: info@pep.co.ir