امدادمشتریان

Helpdesk
امداد مشتریان پرداخت الکترونیک پاسارگاد ، در راستای تحقق بیش از پیش اصل مشتری‌مداری و با هدف راهنمایی و پاسخگویی نظام‌مند، سریع و بدون محدودیت زمانی و مکانی به مشتریان ارجمند و پیگیری مشکلات، شکایت‌ها و پیشنهادات ایشان راه‌اندازی شده است.مشتریان گرامی می‌توانند از طریق شماره ۲۳۵۰۵-۰۲۱ این مرکز در تماس باشند.

پذیرندگان گرامی در صورت مسدودشدن رمز ترمینال یا غیر فعال شدن گزارشات پایانه فروشگاهی…

سامانه نظرسنجی آنلاین: ما در راستای طراحی و ارائه خدمات و محصولات متناسب با زندگی و کسب‌و‌کار سامانی‌ها، در بازه‌های زمانی مختلف درباره موضوعات متنوع نظرات شما را درقالب نظرسنجی دریافت می‌کنیم. بررسی داده‌های جمع‌آوری‌شده ازطریق نظرسنجی‌ها، ما را در دستیابی به شناخت هرچه بهتر خواست‌های‌تان یاری می‌کند.
با تکمیل فرم‌های نظرسنجی ضمن مشارکت در توسعه خدمات بانک، در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای شرکت و از جوایز درنظر گرفته‌شده بهره‌مند خواهید شد.
اهداف مرکز تماس

 

  • ارتقاء سطح خدمت‎رسانی مطابق با خواسته‌های مشتری
  • حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی
  • تسهیل و تسریع در فرآیند اطلاع‎رسانی به مشتریان
  • سهولت دسترسی به اطلاعات و خدمات فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی
  • ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع
ما تلاش می‌کنیم با حضور در شبکه‌های اجتماعی، علاوه‌بر ایجاد رابطه‌ای صمیمانه‌تر در هر زمان و مکان، راهنمای شما برای خدمات شرکت باشیم. شما نیز با دنبال‌کردن صفحه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در هریک از این شبکه‌ها می‌توانید از فعالیت‌ها، خدمات،آموزش، محصولات و آخرین اخبار بانک مطلع شوید. همچنین شما با اشتراک‌گذاری نظرات و پیشنهادات خود درباره هریک از پست‌ها، با هشتگ PEPCOIR ما را در ارائه هرچه بهتر محصولات و خدمات یاری ‌خواهید کرد.

پرداخت الکترونیک پاسارگاد را میتوانید در اینستاگرام دنبال نمایید.
تکنولوژی روز بانکداری و مباحث آن را میتوانید در صفحه لینکدین شرکت پرداخت مشاهده نموده وبا دوستان خود به اشتراک بگذارید .
می توانید در کانال ویدیویی پرداخت الکترونیک پاسارگاد آموزش های بانکداری و پایانه های فروش را در رسانه اجتماعی آپارات مشاهده کنید.