امداد مشتریان : ۲۳۵۰۵-۰۲۱

سانا چیست ؟

سانا، باشگاه مشتریان پایانه های فروشگاهی (دستگاه کارت خوان)ودرگاه پرداخت اینترنتی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد است. با استفاده از خدمات سانا پذیرندگان قادر خواهند بود اطلاعات مشتریان خود را ثبت کنند، مشتریان خود را رفتارسنجی کنند،کمپین تبلیغاتی هدفمند برگزار کنند و با استفاده از مکانیزم های متنوع باشگاه داری مشتریان خود را برای خرید مجدد تشویق نمایند

راه اندازی باشگاه مشتریان

با استفاده ا ز سانا مشتریان فعلی خود را به اعضای باشگاه، و اعضای باشگاه خود را به مشتریان وفادار و دائمی تبدیل کنید و همچنین برای مشتریان گذری و یک باره خود تبدیل به یک انتخاب مجدد شوید

فرآیند مدیریت باشگاه مشتریان توسط سانا

ثبت نام وشناسای مشتریان

رصد و تحلیل رفتار مشتریان

برقراری ارتباط و تشویق هدفمند

افزایش فروش و نرخ بازگشت مشتریان
قابلیت های باشگاه مشتریان سانا

فروش ویژه

با برگزاری فروش ویژه کلیه پذیرندگان می توانند اعضای باشگاه مشتریان مجموعه خود را از یک تخفیف ویژه در بازه زمانی مشخص بهره مند سازند


تخفیف اتوماتیک

با تنظیم بخش تخفیف های اتوماتیک در سانا در بازه های مختلف و بر اساس تنظیمات بعمل آمده برای مشتریان وفادار، مشتریان فراموشکار و اولین خرید پس از عضویت تخفیف اتوماتیک صادر خواهد شد


جایزه و خرید اعتباری

پذیرندگان با در نظر داشتن هدایای ویژه برای مشتریان می توانند در وفادارسازی هر چه بیشتر آنها تاثیرگذارتر باشندو مشتریان می توانند با استفاده از امتیاز خود جایزه یا اعتبار مورد نظر خود را از باشگاه دریافت کنند


سطح بندی و گروه بندی

پذیرنده می تواند اعضای باشگاه خود را بر اساس امتیاز دریافتی سطح بندی و گروه بندی کند یا با استفاده از امکان گروه بندی برچسب های مختلف و دلخواه خود را به مشتریان اختصاص دهد


امتیاز

سانا امکان اعطای امتیاز به رفتارهای مختلف اعضای باشگاه را برای پذیرنده فراهم می کند


ثبت مدیریت رویدادها

با استفاده از وب سرویس های سانا پذیرنده قادر خواهد بود تا انواع رویدادهای غیر پرداختی خود را نظیر نصب اپلیکیشن یا تکمیل پروفایل، در باشگاه مشتریان ثبت نماید


مدیریت شعب

فروشگاه های زنجیره ای می توانند به صورت نامحدود شعب خود را در باشگاه مشتریان ثبت و مدیریت نمایند


کمپین تبلیغاتی و نظر سنجی

با استفاده از پنل پیامکی سانا انواع کمپین های تبلیغاتی هدفمند برای مشتریان قابل اجرا خواهد بود


هدایای مناسبتی

با تنظیم بخش هدایای مناسبتی پذیرندگان می توانند برای مناسبت های خاص همچون تاریخ تولد مشتریان و سالگرد افتتاح فروشگاه، هدایایی را به مشتریان اهدا نمایند

چرا سانا ؟

شناسایی مشتری در زمان انجام خرید
اعمال اتوماتیک آفرهای تشویقی
انتخاب جایزه توسط مشتری و استفاده از آندر زمان دلخواه وی
امنیت اطلاعات پذیرندگان در مرکز داده مورد تایید شاپرک و بانک مرکزی
عدم نیاز به صدور کارت برای اعضای باشگاه
قابلیت ثبت نامحدود کارت بانکی
مبتنی بر انواع درگاه های پرداخت فروشگاهی اینترنتی و موبایلی
امکان راه اندازی اپلیکیشن موبایل اختصاصی باشگاه
شرکای تجاری سانا